لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
حریف را دست کم نگرفتیم ; باید گالاتاسرای را شکست دهیم

حریف را دست کم نگرفتیم ; باید گالاتاسرای را شکست دهیم

لئوناردو بونوچی مدافع ملی پوش یوونتوس اعتقاد دارد که یووه به هر قیمتی باید در برابر گالا برنده باشد تا تساوی مقابل کپنهاگن جبران شود .

"ما موقعیت های زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم . ما در ابتدای بازی کمی دودل و مردد بودیم ؛ کوپنهاگن بازی را به خوبی شروع کرد و ما این موضوع را متوجه شدیم . ما فکر نمی کنیم که مشکلی و نقصانی در حین بازی داشتیم . مشکلی وجود نداشت و ما بازی را دست کم نگرفته بودیم "

" ما شانس های زیادی را در دو بازی گذشته به وجود آوردیم اما نوانستیم آن ها را به گل تبدیل کنیم . اگر ما فقط یک گل دیگر به اینتر و کوپنهاگن می زدیم الان همگی از یک یووه فوق العاده صحبت می کردند "

" به خاطر از دست سه امتیاز قطعا ناراحت هستیم ؛ شما نمی توانید در لیگ قهرمانان این چنین اشتباهات مسلمی را انجام دهید . اما من فکر نکنم که صعود ما به خطر بیافتد . مساوی پارسال با نورتخلند بسیار خطرناک تر بود ولی در آخر ما تیم اول گروه شدیم "

" ما می دانیم که باید گالاتسترای را شکست بدهیم و سپس به مادرید برویم اما هر اتفاقی در فوتبال ممکن است رخ بدهد . رئال تیم قدرتمندی است اما نتیجه 6-1 آن ها غافلگیر کننده بود زیرا بازی در استادیوم گالا بسیار سخت است . گالا تیم خطرناکی است . ما باید در بهترین فرم خود باشیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: